Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 - 2007

Garantie: Ja
62609 Km
BLUE
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Ben jij op zoek naar een sportieve en comfortabele allroad motor met karakter? Dan is deze Triumph Tiger 1050 uit 2007 een uitstekende keuze. Deze motor combineert brute kracht met tourcomfort en Engelse stijl.

Specificaties:

Merk / Model: Triumph Tiger 1050


Bouwjaar: 2007


Vermogen: ca. 115 pk


Cilinderinhoud: 1050 cc – 3-cilinder


Transmissie: Handgeschakeld, 6 versnellingen

Kenmerken:

Sterke en karaktervolle driecilinder motor


Geschikt voor lange ritten én sportief rijden


Comfortabele zithouding, ook voor langere rijders


Onderhoudsvriendelijke kettingaandrijving

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion