Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 660 - 2022

Garantie: Ja
14097 Km
GRIJS
triumph - tiger-660
triumph - tiger-660
triumph - tiger-660
triumph - tiger-660
triumph - tiger-660
triumph - tiger-660
triumph - tiger-660
triumph - tiger-660
triumph - tiger-660
triumph - tiger-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze TRIUMPH 660 staat bij Motorplaza Groningen

= Bedrijfsinformatie =

Getoonde prijs is inclusief 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.


Welkom bij Motorplaza, de BMW Motorrad dealer van Noord-Nederland.

Altijd meer dan 200 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via motoren@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, BMW Motorrad, Büse, Dainese, IXS, REV’IT, ROOF, Rukka, Schuberth, Scorpion, Shark, Shoei.

Voor meer informatie kijk op onze website

Motorplaza
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
2delige Kofferset, ABS, Boordcomputer, Gear indicator, Handvatverwarming, LED Knipperlichten, LED Koplamp, Mistlampen, Quickshifter, Rijmodi, TFT Scherm, Valdoppen, Windscherm Hoog




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplaza Groningen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion