Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XCX - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Grijs
Vermogen:
70 kW
Teller:
33.538 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Tiger 800 XCX (2017) *Zij koffers*

Mooie tiger 800 met goede accessoires

- Triumph zij koffers
- Dealer onderhouden
- Top koffer drager
- Valbeugels
- Handvatverwarming
- Verstralers
- Rij modi
- Skidplate
- Cruise control
- Donkere ruit
- 2 sleutels
- Boekjes/facturen compleet

--> voorzien van een beurt 11-2025/33184KM (Triumph)

Wilt u graag meer informatie over deze motor of wenst u een afspraak in te plannen?
Graag even telefonisch contact (ook via whatsapp mogelijk) of stuur ons een e-mail via de website.


Diverse motoren worden al gereserveerd voordat ze de kans krijgen om online te komen. Zorg dat je als eerste op de hoogte bent van onze nieuwe voorraad via de social-media kanalen
Instagram: jp.motoren Facebook: jpmotoren

Beste bezoeker, bedankt voor uw interesse in deze advertentie.
Op onze website vind u alle informatie waar wij u mee van dienst kunnen zijn.

Wist u dat:
- Wij RDW erkend zijn ( 24/7 tenaamstellen )
- Wij alle originele onderdelen en accessoires kunnen leveren
- Wij beschikken over haal- en brengservice
- Financiering mogelijk is via numotorrijden.nl
- Inruil van alle voertuigen mogelijk is
- Wij alleen op afspraak zijn geopend

De informatie die getoond wordt, proberen wij zo accuraat mogelijk te houden.
Wijzigingen of fouten van de gegevens zijn ten alle tijden voorbehouden.
Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Op biedingen via e-mail of bericht wordt niet gereageerd.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
JP Motoren
Pater van den Elsenlaan 20E
Veghel
Plan de route
0683530926
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion