Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT PRO - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
ROOD
Vermogen:
70 kW
Teller:
27.743 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 2534

Hele nette Triumph Tiger 900 GT PRO.
We hebben de motor ingekocht van de tweede eigenaar.

Voorzien van:
- driedelige kofferset
- extra achterspatbord
- TomTom Rider

Onlangs zijn de banden en de kettingkit vervangen.

Krijgt bij ons voor aflevering het nodige onderhoud.

Geen afleverkosten en 6 maanden garantie!

  • De getoonde prijs is inclusief:

    - Volle tank.
    - Garantie.
    - 10% korting op motorkleding bij MKC Moto.
    - Tenaamstelling.
    - Onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant.
    - Polijst- en waxbehandeling van de lak.
    - Indien gewenst 10 dagen gratis verzekerd.

    Onze openingstijden:
    - Dinsdag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:30
    - Zaterdag van 10:00 tot 16:00

    Financiering en inruil mogelijk. Bekijk onze website voor de mogelijkheden.

    Tot ziens bij VN Motoren! De koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
VN Motoren
De Slof 24-A
Dongen
Plan de route
06-19041569
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion