Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY PRO - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Wit
Vermogen:
74 kW
Teller:
17.749 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In perfecte staat met als extra een topkoffer. 

  • Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.
  • Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.
  • Zaterdag 6 december zijn we vanaf 11.00 geopend. U kunt ons altijd bereiken op 06 54241945





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Joop Hoekstra Motoren
Zwettewei 98-A
Scharnegoutum
Plan de route
0515-785285
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion