Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

TRMOTOR  GP 1 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Wit
Vermogen:
Teller:
1 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
trmotor - gp-1
trmotor - gp-1
trmotor - gp-1
trmotor - gp-1
trmotor - gp-1
trmotor - gp-1
trmotor - gp-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwe TRMOTOR GP1.
Rijklaar incl. 12mnd garantie, incl. 21% btw. 3250,- 


  • Welkom bij Thalen Motortrading

    We ruilen graag uw motor in!
    Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een mail of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel. 

    Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!


    *Gratis leveren aan huis door heel Nederland*
    *Gratis 10 dagen all-risk verzekering 
    *Geen afl kosten!
    *Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor

    *Financiering voor zakelijk of prive mogelijk

    *Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling 

    Thalen Motortrading

    Rheezerend 54
    7701 BG Dedemsvaart
    Tel: 0523-208396
    Whattsapp: 0523-208396
    Mail: info@thalenmotoren.nl
    website: www.thalenmotoren.nl
     

    Openingstijden:

    Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
    Dinsdag  t/m  Vrijdag van 9:00 tot 17:30
    Zaterdag van 9:00 tot 16:00
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Thalen Motortrading
Rheezerend 54
Dedemsvaart
Plan de route
0523-208396
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BUELL
© 2000 - 2025 Motoroccasion