Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

VENT  BAJA 125 4T - 2025

Nieuw
Wit- rood
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de naam X-RUDE we willen het karakter van het model onderstrepen waar de stijl al op anticipeert. Er wordt verwezen naar verschillende segmenten, variërend van het Café Racer-panorama tot de Scrambler. Een mix van elementen die elegantie uitstralen, maar tegelijkertijd een zekere sportieve neiging, waarbij bijvoorbeeld de graphics en enkele technische details worden opgemerkt die hem onderscheiden van andere voorbeelden uit de Vent-reeks. De afmetingen zijn ook meer uitgesproken, ondanks a 125 cc hart.
Het idee komt, zoals verwacht, voort uit een studie uitgevoerd door Marketing samen met het VENT Design Laboratory, om aan een breed publiek een 125-model voor te stellen dat kan voldoen aan de verwachtingen van jonge en oude enthousiastelingen die de wereld van de twee wielen naderen. Er wordt ook gekeken naar de trend richting het crossover-segment, d.w.z. modellen die in meerdere contexten kunnen worden gebruikt, van stadsasfalt tot niet al te veeleisende onverharde wegen.
Na de lancering van de 125 viertaktmodellen zijn we overgegaan op een concept dat verschilt van de traditie en klassieke schema's van het merk Valsassi.

De stijl wordt onderstreept door de ronde koplamp, de korte spatborden en de witte kunststoffen met opvallende graphics Natuurlijke stijl en van het gewatteerde zadel bruin suède. Dit nieuwe concept krijgt vorm Vleugel 3.0 omtrekframe in staal met belangrijke afmetingen voor de verplaatsing. Een nieuwe functionele instelling voor stabiliteit en comfort, met een nieuwe kalibratie van de ophanging met 16 mm RSV41 upside-down vork en RSV16 monoshock achter. Het remsysteem omvat Wave-remmen van 290 mm voor en 220 mm achter. Er is ook een CBS-systeem (Combined Braking System).
Het model wordt geanimeerd door een nieuw Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming met een nieuwe kop, een elektronisch injectiesysteem, de Variable Valve Actuation en dus een anti-hopping-koppeling.
Van het concept gaan we vervolgens over naar de productie, aangezien X-RUDE een nieuwigheid is voor het merk dat het voorstel uitbreidt met een model dat geschikt is voor verschillende doelen. De nieuwe Vent X-RUDE zal  op de markt worden aangeboden voor een prijs van 6799,00 euro.
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SHERCO
© 2000 - 2025 Motoroccasion