Nieuwsbrief:

VESPA  GTV 300 - 2024

Garantie: Ja
884 Km
Zwart
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
vespa - gtv-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze prachtige Vespa GTV 300 HPE uit 2024 verkeert in absolute nieuwstaat en staat momenteel te koop bij ons. De motorscooter heeft slechts 844 kilometer op de teller staan, wat betekent dat deze bijna als nieuw is. Bovendien is de Vespa nog volledig gedekt door de fabrieksgarantie, die loopt tot en met 12 oktober 2026, wat extra zekerheid biedt voor de komende jaren.
Deze GTV 300 HPE is uitgerust met diverse originele accessoires die niet alleen de uitstraling versterken, maar ook de functionaliteit verbeteren.

De scooter is voorzien van een robuuste valbeugel aan de voorkant en achterkant, beide uitgevoerd in stijlvol zwart, wat extra bescherming biedt in geval van een val. Daarnaast is de Vespa uitgerust met een handige voordrager, ideaal voor het vervoeren van bagage of andere spullen. 

Wat deze Vespa echt bijzonder maakt, is de unieke stickerset die deze scooter een onderscheidend karakter geeft. De opvallende stickers zorgen voor een extra vleugje flair en maken deze Vespa een echte eyecatcher op de weg.
Met zijn lage kilometerstand, uitgebreide fabrieksgarantie en exclusieve accessoires is deze Vespa GTV 300 HPE uit 2024 een buitenkans voor wie op zoek is naar een betrouwbare en stijlvolle motorscooter in topstaat. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie of een proefrit!
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion