| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Enkele cilinder, 4-takt, 4 kleppen, electronische injectie |
| Boring x slag | 75 mm x 75 mm |
| Cilinder inhoud | 278 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | 4 |
| Brandstof toevoer | P.I. injectie |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 21.2 pk / 15.6 kW bij 7.750 tpm |
| Max. koppel | 22 Nm bij 5.000 tpm |
| Koppeling | Automatische centrifugale droge koppeling |
| Versnellingsbak | CVT |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 8.5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Plaatstalen body met gelaste versterkingen |
| Vering voor | Enkelarmige vork met schroefveer en hydraulische bediening |
| Vering achter | Dubbele hydraulische schokdemper met veervoorinstelling in vier standen |
| Remmen voor | Hydraulisch bediende roestvrijstalen remschijf van 220 mm - ABS |
| Remmen achter | Hydraulisch bediende roestvrijstalen remschijf van 220 mm - ABS |
| Voorband | Tubeless 120/70 – 12 |
| Achterband | Tubeless 130/70 – 12 |
| Wielbasis | 1.375 mm |
| Lengte | 1.950 mm |
| Breedte | 770 mm |
| Hoogte | |
| Zithoogte | |
| Drooggewicht | 790 kg |
| Leverbare kleuren | Grigio |
| Beschrijving | Mythe, kracht en technologie



De nieuwe Vespa Sei Giorni wordt gekenmerkt door het grote volledig uit staal bestaande frame en is perfect om je op elegante wijze door de stad te verplaatsen, maar is ook uitermate geschikt voor langere reizen en meer avontuur. Qua techniek is de Sei Giorni gebaseerd op de Vespa GTS en is voorzien van de krachtigste motor in de geschiedenis van de meest beroemde en geliefde scooter ter wereld. De geavanceerde 300 cc Euro4, eencilinder, 4-taktmotor met vlierkleppentechniek, waterkoeling en elektronische brandstofinjecte biedt een vermogen van 15,6 kW (21,2 pk) bij 7750 tpm en een trekkracht van 22 Nm bij slechts 5.000 tpm. Deze waarden garanderen een extreem snelle acceleratie en fantastische algemene prestaties.

 |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van