Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
BLUE
Vermogen:
Teller:
75.282 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2002

Ben je op zoek naar een krachtige en comfortabele sporttourer? Dan is deze Yamaha FJR 1300 uit 2002 precies wat je zoekt.

Met slechts 75.000 km op de teller verkeert deze motor in nette staat en is hij klaar voor vele zorgeloze kilometers.



De FJR staat bekend om zijn sterke en soepele 1300cc viercilinder, die zowel sportief als ontspannen rijden mogelijk maakt.

Dankzij de uitstekende wegligging, windbescherming en het comfortabele zadel is dit dé ideale motor voor zowel lange vakantietochten als dagelijkse ritten.



? Bouwjaar: 2002

? Kilometerstand: 75.000 km

? Vermogen: ca. 143 pk

? Krachtige en betrouwbare 4-cilinder

? Comfortabel en sportief in één


? Kofferset

De motor is altijd netjes onderhouden en rijdt zoals het hoort. Ideaal voor de rijder die op zoek is naar veel motor voor een aantrekkelijke prijs.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion