| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie MT09 ABS
-Verstelbare hevels
-Kleine richtingaanwijzers
-Valprotectie
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 3-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
| Boring x slag | 78.0 mm x 78.0 mm |
| Cilinder inhoud | 847 cc |
| Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
| Ontsteking | TCI |
| Vermogen | 115 pk / 84.6 kW bij 10.000 tpm |
| Max. koppel | 87.5 Nm bij 8.500 tpm |
| Koppeling | Nat, meervoudige platen |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 14 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Diamantvormig |
| Vering voor | 137 mm |
| Vering achter | 130 mm |
| Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
| Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
| Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
| Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
| Wielbasis | 1.440 mm |
| Lengte | 2.075 mm |
| Breedte | 815 mm |
| Hoogte | 1.135 mm |
| Zithoogte | 815 mm |
| Drooggewicht | 191 kg |
| Leverbare kleuren | Night Fluo, Tech Black, Yamaha Blue |
| Beschrijving | De Yamaha MT-09 vormt een radicaal concept in het segment van sportieve motorfietsen. Met zijn compacte chassis en krachtige driecilinder motorblok is deze machine ontworpen voor de rijder die veel waarde hecht aan karakter en persoonlijkheid.



Het kloppende hart van deze ongetemde machine is een lichtgewicht 850cc-motorblok. Deze driecilindermotor levert een hoog lineair koppel in een groot toerentalbereik, voor een acceleratie waar uw adrenaline sneller van gaat stromen.



Voor een goede wendbaarheid heeft de dynamische motorfiets een compact aluminium chassis en een geavanceerd Traction Control (TCS) systeem. De rechte zitpositie biedt optimaal comfort en is zowel geschikt voor het dagelijkse woon-werkverkeer als voor een pittige motorrit. |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken