Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 SP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON PERFORMANC
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Deze brute en iconische Naked sport-bike is de eerste motorfiets ter wereld die is uitgerust met de elektronisch gestuurde regelventielklepvering met 6-modi van Öhlins. In de semi-actieve modus wordt de dempingskracht automatisch aangepast aan de rijomstandigheden, wat zorgt voor de hoogste graad van chassisprecisie bij remmen, accelereren en het nemen van bochten.

Om het vermogen en koppel van het 998 cc motorblok volledig te kunnen benutten, is er een 6-assige Inertial Measurement Unit (IMU) die tractie, slides, wheelies, motorremkracht en remvermogen regelt. De exclusieve MT-10 SP uitrusting omvat een 3-delige onderste fairing en gevlochten remslangen - en met zijn dynamische race-geïnspireerde Icon Performance kleur en premium afwerking heeft de MT-10 SP alles wat je wil.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion