Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 125 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Ceramic Grey
Vermogen:
9 kW
Teller:
572 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
yamaha - nmax-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha NMAX 125 Tech MAX – Occasion 2025 – Slechts 572 kilometer

Deze Yamaha NMAX 125 Tech MAX uit juli 2025 is een bijna nieuw exemplaar en wordt geleverd met fabrieksgarantie tot juli 2030. De luxe Tech MAX-uitvoering beschikt over onder meer een TFT-kleurendisplay met smartphoneconnectiviteit, Smart-Key systeem, LED-verlichting, USB-C aansluiting en de kenmerkende hoogwaardige afwerking van het MAX-segment.

Een ideale scooter voor dagelijks gebruik: comfortabel, zuinig, wendbaar en voorzien van alle moderne gemakken.

Zoals al onze motoren en scooters is ook deze NMAX zorgvuldig gecontroleerd en wordt hij geleverd met 12 maanden BOVAG-garantie, een volle tank, een professionele poetsbeurt en 10 dagen gratis all-risk verzekering (niet van toepassing op scooters).

Motorstore Uithoorn, officieel dealer van Yamaha, Kawasaki en Suzuki, is hét adres voor rijders uit Amstelveen, Aalsmeer, Hoofddorp, Mijdrecht, Nieuw-Vennep en Amsterdam.
Kom langs voor een proefrit – de koffie staat klaar!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion