| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Leuke All road Yamaha TDM 900
Bij ons in onderhoud geweest
Bij aankoop van een motor 5 dagen gratis all risk verzekering !
Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.
Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.
Motoren worden allemaal verkocht met garantie !
Inruil ? Ja graag.
Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.
Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !
Hoeve Motoren
Westeinde 92
7711 CM Nieuwleusen
www.hoevemotoren.nl
info@hoevemotoren.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoeld, 2-cilinder, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
| Boring x slag | 92 mm x 92 mm |
| Cilinder inhoud | 897 cc |
| Comp. verhouding | 10.4:1 |
| Kleppen | DOHC, 5 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie |
| Ontsteking | Elektronisch |
| Vermogen | 86 pk / 63,4 kW bij 7500 tpm |
| Max. koppel | 88,8 Nm bij 6000 tpm |
| Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 20 liter |
| Topsnelheid | 220 km/u |
| ABS | nee |
| Frame | Aluminium Deltabox-frame, Diamantvormig |
| Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 150 mm |
| Vering achter | Achterbrug, Link-type veersysteem, veerweg 133 mm |
| Remmen voor | Dubbele remschijf, hydraulisch bediend, Ø 298 mm |
| Remmen achter | Enkele remschijf, Ø 245 mm |
| Voorband | 120/70 ZR17M/C (59W) |
| Achterband | 160/60 ZR17M/C(69W) |
| Wielbasis | 1485 mm |
| Lengte | 2180 mm |
| Breedte | 800 mm |
| Hoogte | 1290 mm |
| Zithoogte | 825 mm |
| Drooggewicht | 190 kg |
| Leverbare kleuren | Geel, zwart, zilver |
| Beschrijving | |
U kunt bij ons terecht voor:
In- en verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.
Verkoopbemiddeling
Verhuur van motoren.
Onderhoud en reparatie motoren, quad's, scooters en
bromfietsen.
Schade herstel en afhandeling.
Onderdelen en slijtagedelen.
Olie van Castrol Motul en Motorex.
Banden voor scherpe prijzen.
Uitlaten van Taylormade Scorpion Leovince Bos Laser Takkoni Hurric tegen scherpe prijzen.
Gearindicators en Speedoheelers incl montage van GIPRO.
Benzine tanken coaten van binnen als ze doorgeroest zijn.
Schoonmaken en poetsen van uw motor.
 |
Hoeve Motoren |
|
Westeinde 92
Nieuwleusen
Plan de route
|
 |
06-22601182
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken