Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 WORLD RAID - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Antraciet
Vermogen:
Teller:
2.731 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

🏜️ Ultieme Allroad: Yamaha Ténéré 700 World Raid (2024)

 

De absolute top van de Adventure-klasse is hier!

Wij presenteren een zo goed als nieuwe Yamaha Ténéré 700 World Raid uit 2024. Dit is dé motor voor de serieuze offroad- en langeafstandrijder, met alle upgrades die de standaard T7 naar een hoger niveau tillen.

 

🌟 State of the Art Adventure

 

De World Raid-editie bouwt voort op het immense succes van de Ténéré 700, en voegt cruciale functies toe voor maximale prestaties in het zwaarste terrein én op de langeafstandsreis.

  • Model: Yamaha Ténéré 700 World Raid

  • Bouwjaar: 2024

  • Kilometerstand: Slechts 2.731 km – Vrijwel nieuw!

  • Kleur: Stijlvol Grijs (of een vergelijkbare kleur van de World Raid)

  • Historie: Afkomstig van de Eerste Eigenaar

 

🔥 World Raid Exclusives:

 

Deze motor is de droom van elke avonturier en komt standaard met aanzienlijke upgrades ten opzichte van de standaard T7:

✅ Dubbele Brandstoftanks (23 liter): Met deze enorme tankinhoud bent u verzekerd van een extreem grote actieradius, waardoor u minder hoeft te stoppen. ✅ Geavanceerde Vering: Volledig instelbare, premium 43 mm KYB-voorvork en Öhlins stuurdemper voor maximale controle in ruw terrein. ✅ 5-inch TFT-Display: Modern kleurendisplay met smartphone-connectiviteit. ✅ Schakelbaar ABS: Het ABS-systeem is drie-modi instelbaar, inclusief volledig uitschakelen, essentieel voor serieuze offroad-ritten.

 

💨 De Kern van de Ténéré

 

Onderhuids deelt deze machine het befaamde 689cc CP2-motorblok met crossplane-filosofie, bekend om zijn krachtige koppel en onverwoestbare betrouwbaarheid.

Eerste Eigenaar Voordeel: Met een kilometerstand van slechts 2.731 km en afkomstig van de eerste eigenaar, verkeert deze motor in absolute topconditie, met een perfect inzichtelijke geschiedenis.

 

Dit is de kans om de Ténéré 700 World Raid te bezitten zonder de wachttijden voor een nieuwe motor!

Kom de indrukwekkende aanwezigheid en de ergonomie van deze pure adventure-machine ervaren. De wildernis roept!

Plan nu uw proefrit en voel u klaar voor de Dakar!


Wij bieden 6 maanden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt.
Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
De motor staat op de locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
De informatie in deze advertentietekst is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Wijzigingen, zetfouten en de beschikbaarheid zijn voorbehouden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion