Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK (MDN
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Europa's bestverkochte Sport Scooter is radicaal opgewaardeerd met een toonaangevend 7-inch TFT-kleurenscherm met volledige smartphone-connectiviteit, zodat je tijdens elke rit in contact blijft. Full-map Garmin-navigatie* zorgt ervoor dat je altijd op tijd bent, en met de verwarmde zitting, verwarmde handgrepen, elektrisch scherm en cruisecontrol geniet je het hele jaar door van zakelijk comfort. (* Voor Full-map Garmin-navigatie is een abonnementsserviceovereenkomst vereist. Dit wordt niet in alle landen aangeboden. Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar, neem contact op met Garmin voor beschikbaarheid.)

De TMAX Tech MAX wordt geleverd met compact kuipwerk, een lange zitting en treeplanken voor een nog comfortabelere rit. Het agressieve uiterlijk en de aerodynamische voorvleugels bieden een op supersport geïnspireerde look en brengen de TMAX Tech MAX een stap dichter bij de motorwereld. De eersteklas componenten en de toonaangevende afwerking bevestigen wat je waarschijnlijk al wist over deze iconische scooter.



De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion