Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Rood
Vermogen:
Teller:
8.068 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Deze Yamaha Tracer 9 biedt jou de perfecte mix tussen sportieve prestaties en comfortabel toeren. Dankzij de uitgebreide elektronische hulpmiddelen en het lage gewicht, is deze Tracer 9 zowel ideaal voor de dagelijkse rit als voor lange motorreizen.

Waarom deze Yamaha Tracer 9?
- Krachtige 890cc driecilinder motor met 117 pk & 93 Nm koppel
Quickshifter (niet standaard op de Tracer 9!!)
- Lichtgewicht (SpinForged) velgen
- Stoere Yamaha stickerset
- Slechts 8068 km gereden
Spiksplinternieuwe set banden
- Volledig Yamaha dealer onderhouden
GRATIS TomTom Rider navigatie!
GRATIS SW-Motech tanktas!

Tip: check alle XXL foto’s op onze website!

Omschrijving
Optische staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Datum eerste toelating: 02-02-2023
Kilometerstand: 8068km
Aantal sleutels: 2
Boekjes aanwezig: ja
Marge/BTW: Marge

Opties
- ABS
- Traction control
- Slide control
- Wheelie control
- Cruise control
- Instelbare KYB vering
- Volledige LED verlichting
- Dubbel 3,5" TFT display met diverse rij-modi 
- Korte kentekenplaathouder
Quickshifter up & down
- Yamaha stickerset
-  Yamaha Spinforged wheels (lichtgewicht wielen)
GRATIS TomTom Rider navigatie!
GRATIS SW-Motech tanktas! 

Financiering mogelijk! Slechts €210 per maand.
Wil je deze motor graag rijden, maar liever niet in één keer betalen? Geen probleem. Wij bieden aantrekkelijke financieringsmogelijkheden, zowel particulier alsook zakelijk. Zo kun je de kosten spreiden over een periode die bij jou past. De genoemde prijs per maand betreft de financiering van het volledige aankoopbedrag. Een deel financieren is ook mogelijk tegen een lager maandbedrag. Vraag gerust naar de opties of een vrijblijvende berekening.
 


  • Mototoko levert jou deze motor inclusief:
    - Grondige was en poetsbeurt.
    - Uitgebreide 40 punten check.
    - Tenaamstelling en eventuele vrijwaring inruilmotor.
    - Optie tot bezorging door heel Nederland voor €150.
    - Uitgebreide financieringsmogelijkheden.
    - Mogelijkheid tot 5 dagen gratis voorlopige dekking.
     
    Openingstijden
    Wij zijn op afspraak geopend, ook vaak op zaterdagochtend. Neem contact op via Marktplaats, onze website of bel/app naar 06-53627150 / 06-15206738.

    Inruil
    Stuur ons duidelijke foto’s, een omschrijving en richtprijs, dan bekijken we de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko biedt 3, 6 of 12 maanden garantie. Meer info vind je op onze website.

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve motorgegevens of drukfouten.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mototoko
Industriestraat 5
Noordwolde
Plan de route
06-15206738
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion