Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Blauw, zilver, zwart
Vermogen:
84 kW
Teller:
29.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
yamaha - tracer-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette YAMAHA MT-09 TRACER - Yamaha koffers -Bouwjaar 2017 - Arrow carbon demper - Hyperpro vering -

Slechts 29888 Km gelopen.   Onderhoud gehad incl nieuwe accu.

Super optie's:
- Verhoogd windscherm
- Arrow uitlaat -
- Yamaha softkoffers
- Hyperpro vering
- Verkorte kentekenplaathouder
- ABS TCS tractiecontrole
-Luxe display met tal van functies

Instelbare tractiecontrol en rijmodi.

Kortom deze motorfiets staat opstapklaar voor jou, neem nu contact op!

Meeneemprijs €8499.- inclusief 1 maand gratis verzekering.
Inruil bespreekbaar.
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen geen probleem. Prijs 2025  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
    Dé MOTO MORINI dealer van Noord-Nederland, plan NU je proefrit op een DEMO model!

    💰 Verkoop je je motor? Neem zonder aarzelen contact met ons op!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion