Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 250 IRON MAX ABS - 2017

€ 4.250,- € 4.690,-
Garantie: Ja
42971 Km
ZWART
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
yamaha - x-max-250-iron-max-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017
Garantie: 6 Maanden MCW

Hele leuke XMAX 250 Tech Max. Ideaal voor woonwerk verkeer en in de stad. Deze motorscooter heeft bij 40.000Km een grote beurt gehad dus heerlijk probleemloos rijden.

Deze motor wordt geleverd met 6 maanden garantie.

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Het financieren van jouw nieuwe motor maken wij mogelijk in samenwerking met diverse financiering partners. Zo kunnen wij voor ieder een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.


MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriėle riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion