Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 ABS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Sonic grey
Vermogen:
Teller:
18.129 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018
\r\n
\r\nOpties/Accessoires oa: USB aansluiting, Rugsteun duo.
\r\n
\r\nAl onze motoren en motorscooters worden zorgvuldig gecontroleerd en worden geleverd incl. 12 maanden Bovag garantie.
\r\nHiermee kunt u zorgeloos geniet van uw droom motorfiets of motorscooter.
\r\nNaast ons ruime aanbod occasion zijn wij ook officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
\r\nDeze occasion word geleverd met:
\r\n
\r\n-12 Maanden Bovag garantie
\r\n-Een volle tank
\r\n-Een poetsbeurt
\r\n-10 Dagen Gratis ALL-RISK Verzekering (n.v.t. op scooters)
\r\n
\r\nAfleverpakketten in overleg
\r\n
\r\nTevens bieden wij ook:
\r\n




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion