Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 TECH MAX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERAMIC GRAY
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De XMAX 300 Tech MAX+ is Yamaha’s ultieme 300 cc Sport Scooter, ontwikkeld met puur MAX DNA. Dankzij exclusieve verwarmde handgrepen, een verwarmd zadel en een elektronisch verstelbaar windscherm met 95 mm traploze aanpassing, biedt deze scooter optimaal comfort in alle seizoenen. Het vernieuwde ontwerp, inclusief een gerestyled dashboard en verbeterde aerodynamica door de voorspoiler en vernieuwde knipperlichtbehuizing, vermindert windinvloeden en maakt elke rit soepeler en comfortabeler. Met het EURO5+-motorblok geniet je van dynamische prestaties en een efficiënte rijervaring.



Het volledig vernieuwde dashboard combineert een 4,2 inch TFT-kleurenscherm met een 2,8 inch LCD-scherm voor optimale informatie. Smartphoneconnectiviteit geeft toegang tot gratis Garmin-navigatie*, oproepen, berichten, muziek en meer. Met tractiecontrole, ABS en het nieuwe Emergency Stop Signal (ESS) is de XMAX 300 Tech MAX+ volledig uitgerust voor veilig en stijlvol rijden, altijd en overal. (*Beschikbaarheid van navigatie en functies kan per land variëren.)

Te Koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion