 |
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-takt, 4 cilinder |
Boring x slag | 65,5 |44.5 |
Cilinder inhoud | 600 |
Comp. verhouding | 12,2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | Injectiesysteem |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 77.5|57|10.000 |
Max. koppel | 59,7|8500 |
Koppeling | Nat, meervoudig platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Staal, diamant vormige frame |
Vering voor | Telescopische vork 130 mm |
Vering achter | Swingarm (monocross) 130 mm |
Remmen voor | Dubbele schijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Enkele schijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | 2.120 |
Breedte | 770 |
Hoogte | 1.085 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 210 |
Leverbare kleuren | Racing Red, Competition White, Midnight Black |
Beschrijving | Deze naked uitvoering van de XJ6 Diversion ABS is 100% puur Yamaha, met oog voor details en een onmiskenbaar straatimago. Het compacte frame is de basis voor strak rijgedrag en dankzij de standaard ABS remt de XJ6 uiterst controleerbaar. De vloeistofgekoelde 600 cc 4-cilinder lijnmotor levert volop vermogen onderin en heeft acceleratiekracht in overvloed.
Yamaha staat onvoorwaardelijk voor kwaliteit. U ziet dat bij de XJ6-serie aan het zorgvuldige design en oog voor details. Rijplezier begint met een vertrouwd gevoel dat meteen merkbaar is zodra u plaatsneemt op de XJ6-serie. Toeren voor uw plezier of woon- werkverkeer, de XJ6-serie heeft het in overvloed: puur rijplezier
Yamaha hanteert haar 'Art of Engineering'-filosofie, die inhoudt dat de rijder zich één moet voelen met de machine. Het soepel reagerende viercilinderblok van de XJ6-serie speelt daarbij de hoofdrol. Deze combinatie van geavanceerde technologie en aandacht voor het kleinste detail is overal in de XJ6-serie terug te vinden, het is de bron van de zelfverzekerdheid die elke rijder ervaart. |