Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 GP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
LEGEND RED
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Yamaha XSR900 GP Legend Red staat nu bij Termaat Motoren in de showroom
Nu tijdelijk met € 1500,- inruil voordeel! Bel voor meer info 024-3229575

De XSR900 GP is ontworpen om herinneringen op te roepen aan het gouden tijdperk. Het is de ultieme mix van de racestijl van weleer in combinatie met de allernieuwste geavanceerde technologie voor een opwindende rit die de zintuigen op ongeëvenaarde wijze prikkelt. Met een styling die doet denken aan de Grand Prix-motorfietsen uit de jaren 80 is de XSR900 GP de ware belichaming van Yamaha’s roemruchte raceverleden.
Een mix van de Grand Prix-nostalgie uit de iconische jaren 80 en de allernieuwste technologie. De XSR900 GP belichaamt de geest van Yamaha’s raceverleden en omarmt moderne prestaties om het ultieme Sport Heritage-model te worden.
-Nostalgisch ontwerp beïnvloed door Grand Prix uit de jaren 80
-Sportieve halve voorkuip en zadelhoes
-Hoogwaardige details en eersteklas materialen
-Nieuwste 890 cc, vloeistofgekoelde DOHC EU5+ CP3-driecilindermotorblok met vier kleppen
-6-assige IMU en hellingshoekgevoelige rijhulpmiddelen
-Nieuw 5-inch TFT-kleurenscherm met smartphoneconnectiviteit
-Clip-on stuur en gesmede aluminium achtersets
-Sportieve en toch comfortabele rijhouding
-Premium KYB-wielophanging en remmen
-Lichtgewicht Deltabox-frame
-Aanpasbare rijervaring via Yamaha Ride Control (YRC)
-Spin Forged-velgen voor wendbaar rijgedrag

In de kleuren: Legend Red en Power Grey

Deze motor is inclusief 10 dagen gratis all-risk verzekering te leveren

Inclusief afleveringskosten, 3+2 jaar fabrieksgarantie en Yamaha road assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion