Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 GP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
LEGEND RED
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XSR900 GP: Een eerbetoon aan het raceverleden, gebouwd voor de toekomst.



De XSR900 GP combineert de nostalgische charme van de Grand Prix-races uit de jaren '80 met de modernste technologie. Met zijn op de legendarische YZR500 geïnspireerde voorkuip en klassieke zadelontwerp eert deze motorfiets Yamaha's rijke race-erfgoed. Elk detail, van de aerodynamische lijnen tot de iconische kleurstellingen, ademt de geest van het gouden tijdperk van motorsport.



Achter het vintage design schuilt een machine die klaar is voor de moderne weg. De XSR900 GP beschikt over geavanceerde Yamaha-technologie, waaronder hoogwaardige rem- en ophangingssystemen, meerdere rijmodi en een uitgebreid elektronicapakket. Deze mix van traditie en innovatie maakt de XSR900 GP tot het ultieme Sport Heritage-model. Beschikbaar in Legend Red en Power Grey

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion