| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact op nemen met ons.
Opties en Accessoires: bagagerek / stuurkuip
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
| Motor | Viertakt, ééncilinder |
| Boring x slag | 54 mm x 54 mm |
| Cilinder inhoud | 124 cc |
| Comp. verhouding | 10:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Mikuni VM22SH/1 |
| Ontsteking | CDI |
| Vermogen | 10 pk / 7.6 kW bij 7800 tpm |
| Max. koppel | 10 Nm bij 6500 tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | 5 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 12 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | |
| Vering voor | Telescoop |
| Vering achter | Swingarm |
| Remmen voor | Schijfrem, Ø 245mm |
| Remmen achter | Trommel, Ø 130 mm |
| Voorband | 2.75-18 42P |
| Achterband | 90/90-18 M/C 57P |
| Wielbasis | 1290 mm |
| Lengte | 1980 mm |
| Breedte | 745 mm |
| Hoogte | 1080 mm |
| Zithoogte | 780 mm |
| Drooggewicht | 106 kg |
| Leverbare kleuren | Light Grey Metallic, Mature Red, Midnight Black, Yamaha Blue |
| Beschrijving | De geavanceerde YBR125 is helemaal ontworpen en ontwikkeld voor mobiliteit met fun en stijl. Daarom is de YBR125 niet alleen heel betaalbaar, maar ook voordelig in het onderhoud en dankzij de hoogwaardige componenten zeer duurzaam, ook bij intensief dagelijks gebruik. De YBR125 is voorzien van alle gemak zoals een elektrische startmotor om snel op weg te kunnen gaan en een schijfrem aan de voorkant met een dubbelzuiger remtang voor veel remcapaciteit. |
Mokum Motors is een van de oudste motor fietsbedrijven van Amsterdam.
Wij verkopen nieuwe en gebruikte motorfietsen van bijna alle merken.Daarnaast reparatie en onderhoud van bijna alle merken.
Ook voor onderdelen kunt u bij ons terecht zowel nieuw als gebruikt. Ook voor aluminium las en freeswerk kunt u bij ons terecht. We zijn een klein bedrijf met een persoonlijke benadering, een goede service en scherpe prijzen.
Mocht u vragen hebben dan kunt uw altijd contact op nemen met ons.
Onze medewerkers staan altijd voor u klaar.
 |
Mokum Motors |
|
Van Ostadestraat 340-346
Amsterdam
Plan de route
|
 |
020-6766371
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken