Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 250 - 2024

Garantie: Ja
8 Uur
Blauw
yamaha - yz-250
yamaha - yz-250
yamaha - yz-250
yamaha - yz-250
yamaha - yz-250
yamaha - yz-250
yamaha - yz-250
yamaha - yz-250
yamaha - yz-250
yamaha - yz-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ben je op zoek naar een bijna nieuwe YZ250 2-takt? Dan is dit je kans!

Deze Yamaha YZ250 modeljaar 2024 is bij ons nieuw geleverd en heeft slechts 8,3 uur gelopen. De motor is volledig origineel, netjes ingereden en verkeert in nieuwstaat  – nauwelijks van een nieuwe te onderscheiden.

BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Kom gerust eens langs bij ons in de showroom om de motor te bekijken! Prijs: €6450,- Telefoon nummer: 010-5216470
E-mail: info@motorcrossaad.nl

Zoekwoorden: Yamaha YZ250, YZ 250, 250cc crossmotor, 2-takt, crosser, motorcross, dirtbike, offroad, tweedehands YZ.

  • -

    Wij berekenen geen afleverkosten!
    Al onze occasions staan aflever klaar in de showroom. Wilt u nog dezelfde dag de motor mee naar huis nemen? Dat is bij ons geen probleem. Uw nieuwe motorfiets thuis laten bezorgen is mogelijk.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

    Bij Motorcross AAD bent u aan het juiste adres als het om aankoop, onderhoud of reparatie van uw motorfiets gaat. Met een oppervlakte van 700 vierkantemeter aan showroom zijn wij een van de grootste off-road winkels in Nederland. Hier kunt u alle benodige artikelen vinden die u nodig heeft voor het uit oefenen van uw sport.

    Al onze occasions zijn met grote zorg geselecteerd en ook na aanschaf bieden wij een nette service.




     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcross Aad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion