Nieuwsbrief:

ZERO  SR ZF 14.4 - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Wit
Vermogen:
22 kW
Teller:
86.189 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De elektrische motor voor de woon-werk rijder die pragmatische eisen aan zijn motorfiets stelt.
Hogere kilometerstand, maar in technisch perfecte staat.
Deze motor wordt aangeboden voor een scherpe prijs, en wordt aangeboden zonder garantie.

Accu & prestaties
  • Uitrusting met het Z-Force 14,4 kWh accupakket én optionele Power Tank, met nog eens 3,6kWh capaciteit – levert 150 km actieradius
  • laden via 3,3kW boordlader (standaard)
  • Z-Force 75-10 elektromotor met maximaal 70pk (52kW) en 140Nm koppel.
  • Topsnelheid tot 150 km/u en A2-rijbewijs geschikt 
Gebruiksgemak & veiligheid
  • Bosch MSC ABS tegen slippen, met tractie- en koppelcontrole voor extra grip en veiligheid.
Techniek & onderhoud
  • Gates Carbon belt drive. 
  • Laadtijd thuis is ca. 5 uur met de standaardlader.

Laat het me weten als je een afspraak of extra info wenst!


Opties en Accessoires:
Handvat verwarming, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor van de Toekomst
Drijberseweg 46
Wijster
Plan de route
06-35622283
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion