Nieuwsbrief:

ZERO  XE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WHITE
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

LAAD OP ALS EEN PRO:
Aangedreven door een 74V 58Ah lithium-ion batterijpakket, kun je direct vanaf de motor opladen of de batterij eenvoudig in enkele seconden verwijderen voor handig opladen waar dan ook. Opladen is moeiteloos en flexibel: de 4,3kWh batterij laadt van 0-95% in slechts 5,0 uur op met een standaard 220V-stopcontact. Moet je je actieradius verlengen? Houd een reservebatterij opgeladen en wissel deze onderweg.
Nettokoppel: 58 Nm
Aandrijfkoppel van het achterwiel: 635 Nm
Maximaal motorvermogen: 20.1 hp (15.5 kW)
Topsnelheid (max.): 85 km/u

Prijs is exclusief afleveringskosten en verwijderingsbijdrage




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion