Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2018, 7350 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2019, 14990 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2019, 4200 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2020, 6607 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2020, 5218 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2021, 795 Km
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2021, 3730 Km
FANTIC XXF 450
FANTIC XXF 450
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2022, 60 Uur
FANTIC CABALLERO 500 50TH ANNIVERSARY
FANTIC CABALLERO 500 50TH ANNIVERSARY
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2022, 219 Km
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023,
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023, 75 Uur
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023,
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2023, 1061 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 7.500,- € 8.199,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XXF 450
FANTIC XXF 450
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC 125 4T SUPERMOTARD PERFORMANCE
FANTIC 125 4T SUPERMOTARD PERFORMANCE
€ 5.099,- € 5.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
FANTIC CABALLERO 125 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 125 SCRAMBLER
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2025 Motoroccasion