Nieuwsbrief:

NSU  MAX - 1953

Garantie: Nee
40221 Km
ZWART
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

NSU MAX


- Merk: NSU
- Model: Tour
- Tellerstand: 40221 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1953
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Zeldzame NSU Max, leuke opknapper met 4 takt motor, werking onbekend, motor is los zadel en remtrommel voor ontbreken, Zwitsers kenteken, prijs is incl. btw op basis van "opknapper zo mee" 



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion