Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2023

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SYM HD300
SYM HD300
€ 5.898,- p/mnd klik hier
Onbekend, Nieuw
Merkdealer
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2013, 38518 Km
SYM MAXSYM 600I SPORT
SYM MAXSYM 600I SPORT
€ 3.790,- € 3.990,- p/mnd klik hier
2016, 42400 Km
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2017, 7148 Km
Merkdealer
SYM MAXSYM 600I SPORT
SYM MAXSYM 600I SPORT
€ 5.695,- p/mnd klik hier
2018, 3724 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2019, 12686 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 4.340,- p/mnd klik hier
2020, 11885 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 11111 Km
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2020, 20 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2021, 3122 Km
Merkdealer
SYM JOYMAX 125
SYM JOYMAX 125
€ 4.998,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
Merkdealer
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 8.298,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
Merkdealer
SYM SYMPHONY ST 125
SYM SYMPHONY ST 125
€ 3.068,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
SYM JET 14 AC
SYM JET 14 AC
€ 3.068,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
SYM FIDDLE II 125
SYM FIDDLE II 125
€ 3.399,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM SYMPHONY ST 125
SYM SYMPHONY ST 125
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM JET 14 AC
SYM JET 14 AC
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM JET 14 AC
SYM JET 14 AC
€ 4.100,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2022, 100 Km
Merkdealer
SYM HD300
SYM HD300
€ 5.849,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM
© 2000 - 2023 Motoroccasion