Nieuwsbrief:

Bisschop Motoren

WELKOM bij Bisschop Motoren. U kunt bij ons terecht voor: - Nieuwe en gebruikte motoren - SCM Gecertificeerd inbouwbedrijf - Dynostar Testbank - Goed uitgeruste werkplaats - Schade reparatie en afhandeling - S100 en Castrol Dealer Werkplaats en onderhoud In onze ruime werkplaats kunnen wij de service geven die bij uw motor hoort. Bisschop Motoren heeft veel te bieden zoals een ruim assortiment motorbanden zodat u kunt kiezen welke band het beste bij uw rijstijl en motor past. Maar ook alle andere onderdelen zijn vaak uit voorraad leverbaar.
Alle motoren van Bisschop Motoren
30 motoren gevonden
SUZUKI RF 600 R
SUZUKI RF 600 R
€ 1.200,- p/mnd klik hier
1995, 33820 Km
BMW K 1200 RS
BMW K 1200 RS
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1998, 77682 Km
YAMAHA MT 07 MOTO CAGE ABS
YAMAHA MT 07 MOTO CAGE ABS
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2015, 67004 Km
HONDA CBF 600 S ABS
HONDA CBF 600 S ABS
€ 3.350,- p/mnd klik hier
2004, 29241 Km
HONDA CB 500 F
HONDA CB 500 F
€ 6.550,- p/mnd klik hier
2021, 15642 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 10.400,- p/mnd klik hier
2021, 9335 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 5.100,- p/mnd klik hier
2018, 11823 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 17305 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
€ 13.500,- p/mnd klik hier
2018, 27565 Km
HONDA CBR 650 R
HONDA CBR 650 R
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2024, 7972 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2020, 8874 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 9.700,- p/mnd klik hier
2017, 37085 Km
HONDA CBR 500 R ABS
HONDA CBR 500 R ABS
€ 8.200,- p/mnd klik hier
2024, 276 Km
HONDA CBR 650 R
HONDA CBR 650 R
€ 10.800,- p/mnd klik hier
2024, 1408 Km
TRIUMPH TIGER 1200 GT EXPLORER
TRIUMPH TIGER 1200 GT EXPLORER
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2015, 74505 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE S A2
TRIUMPH STREET TRIPLE S A2
€ 7.100,- p/mnd klik hier
2018, 19191 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 26042 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 8.100,- p/mnd klik hier
2012, 46346 Km
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2019, 9385 Km
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 10.200,- p/mnd klik hier
2023, 11221 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion