Nieuwsbrief:

Ekris Motorrad


Ekris Motorrad
Maastricht Airport
Routebeschrijving
www.ekris.nl
043-3588080
Dealer van:Lid BOVAG

BMW


Het onderhoudsconcept van BMW. BMW maakte al in 1982 een einde aan de starre onderhoudsintervallen en introduceerde het op de daadwerkelijke en individuele behoefte afgestemde onderhoud. Tegenwoordig wordt de toestand van slijtagedelen en bedrijfsvloeistoffen naar gelang het model via sensoren en algoritmen en/of met behulp van parameters als afgelegd aantal kilometers of de persoonlijke rijstijl bepaald. Bij het starten van de motorfiets wordt u over de actuele onderhoudstoestand en het eerstvolgende onderhoud geïnformeerd - bijtijds. Het voordeel daarvan is dat er alleen onderhoud wordt uitgevoerd als dat nodig is. Met de in Duitsland al operationele BMW TeleService kan de service behoefte zelfs al van te voren automatisch aan ons worden gemeld. Diagnose van uw BMW. De in de motorfiets geïntegreerde On Board Diagnose herkent eventuele storingen in elektrische en elektronische systemen in een vroeg stadium en slaat deze op in haar geheugen. Na diagnose levert dit computerondersteunde systeem snelle en exacte analyses van storingen. Bovendien staan wij in directe verbinding met de gespecialiseerde vakafdelingen van BMW. Daarmee is altijd een service kwaliteit van niveau gewaarborgd. Innovatief, snel en betrouwbaar.  
Alle motoren van Ekris Motorrad
72 motoren gevonden
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2014, 13500 Km
Merkdealer
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 21.260,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 29.900,- p/mnd klik hier
2025, 2800 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS ADVENTURE
BMW R 1300 GS ADVENTURE
€ 32.813,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 35.771,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2024, 760 Km
Merkdealer
BMW R 1300 R
BMW R 1300 R
€ 26.528,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
€ 33.963,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
€ 33.887,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 26.805,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 RT
BMW R 1300 RT
€ 35.329,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 16.500,- p/mnd klik hier
2014, 29942 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 20.900,- p/mnd klik hier
2018, 1009 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS ADVENTURE
BMW R 1300 GS ADVENTURE
€ 31.982,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 RT
BMW R 1300 RT
€ 36.143,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 RT
BMW R 1300 RT
€ 35.287,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 21.900,- p/mnd klik hier
2020, 18000 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 31.563,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS ADVENTURE
BMW R 1300 GS ADVENTURE
€ 35.591,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion