Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (ND2) (ZWART METALLIC)
Vermogen:
118 kW
Teller:
3.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1600-gtl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 1983
Modelcode: K48
Typenummer: 0F31

Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxB): 249 x 100 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
5 Jaar Garantie (7A8), Anti diefstal alarm (603), Centrale vergrendeling (417), Dagrijverlichting (202), Intelligent Emergency Call (eCall) (6AC), Keyless Ride (193), LED-verstraler (562), Motorbeschermbeugel (671), Radio software (395), Schakelassistent Pro (222), Teleservices (6AE), Vloerverlichting (418), Voertuiginformatie Nederlands (386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ekris Motorrad
Australielaan 30
Maastricht Airport
Plan de route
043-3588080
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion