Nieuwsbrief:

Huijgen Motoren

De beste service,  meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
Alle motoren van Huijgen Motoren
54 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SERVICECAR
HARLEY-DAVIDSON SERVICECAR
€ 23.495,- p/mnd klik hier
1958, 1 Km
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2017, 26503 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2015, 24125 Km
VOGE 500 R
VOGE 500 R
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2022, 1 Km
VENT DERAPAGE RR 125 4T
VENT DERAPAGE RR 125 4T
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
€ 12.995,- p/mnd klik hier
2015, 30900 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2002, 31265 Km
VESPA SPRINT 125 S
VESPA SPRINT 125 S
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2023, 2750 Km
HARLEY-DAVIDSON XLX 61
HARLEY-DAVIDSON XLX 61
€ 5.995,- p/mnd klik hier
1985, 17246 Mls
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 10.395,- p/mnd klik hier
2019, 18830 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
€ 15.495,- p/mnd klik hier
2014, 21505 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.995,- p/mnd klik hier
1990, 84968 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRT
TRIUMPH TIGER 800 XRT
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2019, 25493 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
€ 18.495,- p/mnd klik hier
2017, 26038 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.349,- p/mnd klik hier
2003, 85878 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.895,- p/mnd klik hier
2023, 4922 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 13.199,- p/mnd klik hier
2019, 6490 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2002, 68000 Km
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2020, 4670 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2015, 47498 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion