Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SERVICECAR - 1958

Garantie: Ja
1 Km
N.v.t.
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Harley Davidson service car

Bouwjaar 1958

Motor verkeerd in zeer nette staat

Start en rijd goed

Zeer exclusief

Alle inruil mogelijk (tegen handelsprijzen)

Staat in onze vestiging Bunschoten-Spakenburg:

De Kronkels 31c

3752LM Spakenburg

Tel 0332999800 (ook whatsapp)





Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion