Nieuwsbrief:

Motorcentrum Deventer

Alle motoren van Motorcentrum Deventer
149 motoren gevonden
SUZUKI UH 200
SUZUKI UH 200
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2008, 32561 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.289,- p/mnd klik hier
2000, 35397 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1993,
APRILIA ATLANTIC 500
APRILIA ATLANTIC 500
€ 2.749,- p/mnd klik hier
2009, 29640 Km
HONDA CBF 600
HONDA CBF 600
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 23245 Km
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2011, 44068 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2021, 18147 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2009, 34285 Km
HONDA CBF 600 N ABS
HONDA CBF 600 N ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2009, 34798 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2001, 88078 Km
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 11.689,- p/mnd klik hier
2020, 16125 Km
DUCATI M S4R SENNA
DUCATI M S4R SENNA
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2003, 21696 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 7.789,- p/mnd klik hier
2019, 22496 Km
HONDA CB 1100 SF X-11
HONDA CB 1100 SF X-11
€ 3.249,- p/mnd klik hier
2000, 37191 Km
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS
€ 4.149,- p/mnd klik hier
2008, 47978 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.498,- p/mnd klik hier
2009, 18004 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2000, 42659 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion