| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze motor stat in de vestiging Almere
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder V4 |
| Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
| Cilinder inhoud | 782 cc |
| Comp. verhouding | 11.6:1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder DOHC |
| Brandstof toevoer | Electronische injectie PGM-FI |
| Ontsteking | Electronisch |
| Vermogen | 102 pk / 75 kW bij 10.000 tpm |
| Max. koppel | 72.8 Nm bij 9500 tpm |
| Koppeling | Natte meerplaten |
| Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
| Verhouding | 37/13 |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Aluminium twinspar |
| Vering voor | 43 mm upside-down |
| Vering achter | Pro link |
| Remmen voor | 296 mm zwevende schijven |
| Remmen achter | 256 mm hydraulisch |
| Voorband | 120/70/17 |
| Achterband | 180-55-17 |
| Wielbasis | 1464 mm |
| Lengte | 2130 mm |
| Breedte | 799 mm |
| Hoogte | 1243 mm |
| Zithoogte | 816 mm |
| Drooggewicht | 240 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | De Crossrunner moet volgens Honda het beste van twee segmenten combineren; de wendbaarheid en opwindende houding van een sportieve naked met de ontspannen rechtop zithouding en stoere uitstraling van een allroad. Honda claimt dat de Crossrunner mix meer dan dat is en dat de fiets een opwindende rijervaring bied zowel bij de dagelijkse korte (stads)tripjes alsmede lange afstanden.



 |
 |
Motorcentrum Deventer |
|
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
|
 |
0570-656006
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken