Nieuwsbrief:

Speedservice Motorshop

Alle motoren van Speedservice Motorshop
24 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2007, 13500 Km
BMW K 1200 RS
BMW K 1200 RS
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2004, 55911 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 3.859,- p/mnd klik hier
2001, 84452 Km
SUZUKI GSR 600 A
SUZUKI GSR 600 A
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2013, 7350 Km
KAWASAKI ZEPHYR 750
KAWASAKI ZEPHYR 750
€ 3.650,- p/mnd klik hier
1991, 25500 Km
YAMAHA MAJESTY 400
YAMAHA MAJESTY 400
€ 1.650,- p/mnd klik hier
2005, 70000 Km
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
€ 2.350,- p/mnd klik hier
2003, 58194 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2007, 38157 Km
YAMAHA TDM 900
YAMAHA TDM 900
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2003, 67890 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 6393 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 12.500,- p/mnd klik hier
2010, 6500 Km
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
€ 25.000,- p/mnd klik hier
2015, 7000 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2010, 48900 Km
TRIUMPH T 509 SPEED TRIPLE
TRIUMPH T 509 SPEED TRIPLE
€ 1.550,- p/mnd klik hier
1998, 70473 Km
APRILIA PEGASO 650 I.E.
APRILIA PEGASO 650 I.E.
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 36334 Km
APRILIA SL 750 SHIVER
APRILIA SL 750 SHIVER
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2010, 43192 Km
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2002, 45788 Km
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2003, 18961 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
€ 22.500,- p/mnd klik hier
2008, 19150 Km
BMW R 18 CLASSIC
BMW R 18 CLASSIC
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2024, 1126 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geļntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion