Nieuwsbrief:

BENELLI  502 C - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
34 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu van €7999 voor €6999 Actie. Op basis van geen inruil. Geldig op motorfietsen uit voorraad: zwart, mat zwart, rood.

De Benelli 502C is een brutale en moedige motorfiets met een sterke persoonlijkheid, ontworpen voor diegenen die zich elke dag willen onderscheiden van de massa. Met zijn eigentijds en stijlvol ontwerp, zijn forward controls en comfortabel zadel met een zithoogte van 750 mm is de 502C de perfecte motor om de stad te ervaren, maar ook om de reis te maken waar je altijd al van hebt gedroomd. De rugsteun voor de passagier zit er standaard bij, maar is te demonteren voor een nog robuustere look.

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.
 
Wim en Kevin Zielman
  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor Service Hoofddorp
Diamantlaan 71
Hoofddorp
Plan de route
023-5830335
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion