Nieuwsbrief:

BENELLI  502 C - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
34 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
benelli - 502-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu van €7999 voor €7249 eindejaarsactie. Op basis van geen inruil. Geldig op motorfietsen uit voorraad: zwart, mat zwart, rood.

De Benelli 502C is een brutale en moedige motorfiets met een sterke persoonlijkheid, ontworpen voor diegenen die zich elke dag willen onderscheiden van de massa. Met zijn eigentijds en stijlvol ontwerp, zijn forward controls en comfortabel zadel met een zithoogte van 750 mm is de 502C de perfecte motor om de stad te ervaren, maar ook om de reis te maken waar je altijd al van hebt gedroomd. De rugsteun voor de passagier zit er standaard bij, maar is te demonteren voor een nog robuustere look.

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.
 
Wim en Kevin Zielman
  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor Service Hoofddorp
Diamantlaan 71
Hoofddorp
Plan de route
023-5830335
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion