Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 125 - 2025

Prijs:
€ 3.495,- € 3.995,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
Rood
Vermogen:
9 kW
Teller:
116 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

6 week oud en slechts 116km!
Eigenlijk gewoon nieuw met de volledige fabrieksgarantie, maar wél € 500,00 geodkoper en de 1000km beurt gratis!

Dus heb jij net je A1 rijbewijs (of A / A2 natuurlijk) en zoek je een fijne betrouwbare motor? Op deze Benelli Leoncino 125 rij je zo de deur uit. Geen bijkomende kosten, volle tank en fabrieksgarantiie tot juni 2028.

We zijn er deze week nog, van 28 juli tot 12 augustus gesloten!

 

De Benelli Leoncino 125 is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van jonge rijders (A1 rijbewijs) of de sportieve motorrijder die op zoek zijn naar vrijheid en onafhankelijkheid. Deze motor biedt een uitstekende wendbaarheid en rijplezier vanaf het eerste moment, zonder de lage gebruikskosten uit het oog te verliezen.

Het hart van de Leoncino 125 is een nieuw vloeistofgekoeld, 125cc, viercilinder viertaktmotor, die 12,8 pk (9,4 kW) bij 9500 tpm en een koppel van 10 Nm bij 8500 tpm levert. Een van de grootste pluspunten is het lage brandstofverbruik van slechts 2,2 liter per 100 km.

Het stalen vakwerkframe is perfect geïntegreerd in het ontwerp van de motor, wat zorgt voor stabiliteit en een strak rijgedrag. De volledige LED-verlichting en het TFT-display met een moderne en aantrekkelijke grafische weergave maken het geheel compleet.

 

Full-LED rondom

Vloeistofgekoeld

Digitaal LCD-Dashboard

CBS (Combined Braking System)

.

  •  

    Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!

    Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of (elektrische) scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters.
    In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom!
    Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.

    Hebben we je interesse gewekt?  Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.

    Uiteraard is inruil mogelijk.

    Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van toepassing*. 

    Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.


    We zijn te vinden in Kolham.
    Arnold's Motorshop
    A. Plesmanlaan 11
    9615 TJ Kolham
    www.arnolds-motorshop.nl  /  info@arnolds-motorshop.nl
    0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)

    * tenzij nadrukkelijk anders aangegeven, check onze website!






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Arnolds Motorshop
A. Plesmanlaan 11
Kolham
Plan de route
0598-371043
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion