Nieuwsbrief:

BMW  CE 02 - 2024

Garantie: Ja
750 Km
COSMIC BLACK
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2023
Modelcode: K06
Referentienummer: 8005691

Technische informatie
Koppel: 55 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Actieradius: 95 km
Transmissie: Automaat
Topsnelheid: 95 km/u
Accu: 4 kWh
Accu laden: compleet vol in 0 uur en 40 minuten
Afmetingen (LxB): 197 x 85 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 6 kWh/100km
CO?-uitstoot: 0 g/km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Bluetooth Interface (0143), GSM-houder (0155), Highline Pakket (0198), Keyless start, LED koplampen, Pro buddyseat (0244), Rijmodi Pro (0224), smartphone integratie, Teleservices (06AE), Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion