Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2015

Garantie: Ja
18500 Km
ZWART
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025
Modelcode: K48
Typenummer: 0601

Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Interieur
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Aantal eigenaren: 2

-Topkoffer
-Valbeugels
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Audiosysteem ECE en voorbereiding voor GPS apparatuur (0267), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth Interface (0143), Boordcomputer, centrale vergrendeling, Centrale vergrendeling (0417), Comfort pakket (0431), Cruise control, Dagrijverlichting (0202), Diefstalalarmsysteem (0603), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Electronic Suspension Adjustment (ESAII) (0416), Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Hill hold functie, Hill Start Control (0204), Keyless Ride (0193), Koplampen adaptief, LED koplampen, LED mistlichten voor (0562), Middenstandaard, Pakket-1, Radio software (0395), Veiligheids-pakket-2, Veiligheidspakket (0430), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Volle kuip, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Universal Japanese Motorcycle" betekent: Universele Japanse motorfiets, een predikaat dat door de motorpers werd toegekend aan een steeds universeler wordend type Japanse motorfiets. In de jaren zeventig en begin jaren tachtig leken de typen van de verschillende Japanse motorfietsfabrikanten nogal op elkaar. Luchtgekoelde, staande multicilinder motorfietsen waarbij vooral de staande viercilinder populair was bij de ontwerpers van verschillende Japanse fabrieken. Inmiddels is de diversiteit in Japanse motorconcepten enorm groot geworden: v-4, v-2, zescilinder boxer, vier cilinders in lijn. De typering Universal Japanese Motorcycle is niet meer van toepassing op de huidige Japanse motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion