Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 R - 1999

Garantie: Nee
73323 Km
Antrasciet
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Zeer nette BMW R1100R Nu rijklaar voor €2899 !!

Alarmverlichting / Valbeugel / Orginele koffer met Topkoffer / Handvatverwarming / Windscherm / 73323 km / Nederlands geleverd 17-06-1999 / 59 kW (80 pk) / 246 kg.


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar
    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 

    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl
    Geopend : maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
    Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !

    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.
    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 10 dagen gratis verzekering.

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Alarmverlichting, Bagagerek, cilinderbeschermers, Handvat verwarming, kofferdragers, Kofferset, Middenbok, Origineel Nederlands geleverd, Rimstriping / velgband, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoRestyle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion