Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
92 kW
Teller:
51.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1983
Koppel: 125 Nm
Tankinhoud: 30 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden BOVAG garantie:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Uitgebreide technische inspectie
- Aflevercontrolebeurt: 6 maanden / 10.000 km onderhoudsvrij
- Volledige reiniging van in- en exterieur
- Geldige APK (minimaal 12 maanden)
- Volle tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
EU verantwoordelijke: BMW Nederland B.V. Einsteinlaan 5 2289 CC Rijswijk, NL 08000992234 www.bmw-motorrad.nl info@bmw-motorrad.nl
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
ABS Pro (5AC), Bandenspanningcontrole (RDC) (530), Boordcomputer Pro (221), Cruise control (538), Dagrijverlichting (202), Diefstalalarmsysteem (603), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (191), Dynamic pakket (235), Dynamic Traction Control (DTC) (182), Handkappen (589), Hill Start Control (204), Keyless Ride (193), Kofferdragers (681), Kruisspaakvelgen (771), LED-koplamp (192), Passagierspakket incl. voetsteunen (413), Rijmodi Pro (224), Schakelassistent Pro (222), Stijlvariant 1 (861), Touring pakket (233), Uitlaat verchroomd (350), Valbeugel zwart (VB), Verwarmbare handvatten (519), Voertuiginformatie Nederlands (386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (272), Witte LED knipperlichten (590), Zwart motorblok (568)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ekris Motorrad
Australielaan 30
Maastricht Airport
Plan de route
043-3588080
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Two leading shoe" betekent: Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion