Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1964

Garantie: Ja
3 Km
ZWART
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1964

De BMW R27 is de laatste productie één-cilinder tot de komst van de BMW F650.
De R27 heeft een 247cc motorblok

Deze BMW R27 is uiterst profesioneel gerestaureerd.
Alles is aan deze R27 uitgevoerd.
Niet alleen optisch is deze R27 dus aangepakt, maar ook inwendig is alles nieuw.

Uiteraard zijn bij deze BMW R27 het framenummer en motornummer gelijk

Deze R27 een NL motor, dus met een prachtig oud kenteken.
Het motorblok en de aandrijflijn zijn nu afgevuld met conserverings olie, dit omdat de R27 prachtig is om alleen maar naar te kijken, dus ideaal voor de verzamelaar.

Als accessoire is er een zijstandaard gemonteerd,




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: KAWASAKI in 1988 - Atsushi Okabe wint het Japanse Motorcross kampioenschap voor de tweede maal op rij op een KX 125 R. Een prachtige machine, de ZX-10 wordt aan het publiek voorgesteld. Deze machine heeft een aluminium E-box frame welke ontworpen is door Kawasaki’s raceteam-engineers. Met een gewicht van slechts 225 kg en een topsnelheid van 270 km/h doet het menig motorminnend mens likkebaarden. Op dat moment de snelste motor ter wereld. En hé, het is nog maar 1987 hoor. Ook wordt de ZX-4 in Japan in produktie genomen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion