Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER - 2019

Garantie: Ja
21250 Km
RUBY METALLIC I
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Dit is een Indian Scout Bobber ICON met veel Extra's
Sidemount nr-plaathouder
Beachbar
Straight-cut Black Uitlaten
Black LED Koplamp
Bobbertasje
Forward-controls
Bagagerekje
Mount + Wind deflector

De 1130cc Indian Scout heeft;
100Pk
98Nm koppel bij 5600rpm.
6 Versnellingen
65cm Zithoogte
12.5ltr tankinhoud
Weegt 243 kg
USB Lader




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion