| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Opties en Accessoires: Carbon Parts Diverse, Comfort seat, Korte kentekenplaathouder, Luxe verstelbare hendels, Valbeugels
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 2 nokkenassen, balansas |
| Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
| Cilinder inhoud | 1170 cc |
| Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 110 pk / 81 kW bij 7500 tpm |
| Max. koppel | 119 Nm bij 6000 tpm |
| Koppeling | enkelvoudige droge plaatkoppeling, hydraulisch bediend |
| Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Cardan |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 18 liter |
| Topsnelheid | > 200 km/u |
| ABS | ja |
| Frame | 4-delig frame, bestaande uit voor-en 3-delige achterframe met meedragende motor/transmissie, afneembare duozit. |
| Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm. |
| Vering achter | enkelzijdige aluminium swingarm, achteras met excenter instelbaar, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
| Remmen voor | wevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste 4-zuiger remklauwen |
| Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
| Voorband | 120-70-17 |
| Achterband | 180/55/17 |
| Wielbasis | 1476 mm |
| Lengte | 2220 mm |
| Breedte | 890 mm |
| Hoogte | 1265 mm |
| Zithoogte | 785 mm |
| Drooggewicht | 222 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | BMW R nineT. Puur Rijplezier.

Motorrijden is een passie. En al zo'n 90 jaar draagt

BMW Motorrad daar aan bij en doet er alles aan om dat in de toekomst zo te houden. Voor wie graag puur en authentiek wil rijden, heeft BMW Motorrad nu de ideale machine ontwikkeld: de BMW R nineT. Een motorfiets die opvalt door puur design en vele individualiserings-opties: customizing.



BMW R nineT: Puur Oorspronkelijk.

Motorrijden is het gevoel van vrijheid beleven.

De BMW R nineT verenigt dat gevoel met ontspannen looks - en blijft ondanks alle fraaie details onmiskenbaar een BMW. Andere criteria als rijbeleving, design en sound vormen samen de basis voor een individuele, oorspronkelijke levensstijl.



BMW R nineT: Puur Customizing.

Voor aandrijving van de BMW R nineT zorgt een lucht/vloeistof gekoelde tweecilinder viertakt boxermotor. Een op het historische design geïnspireerde instrumentencombinatie van snelheidsmeter en toerenteller onderstrepen de maximaal gereduceerde looks. Een geïntegreerd multifunctioneel display voorziet de rijder van zinvolle informatie. Van voren is de BMW R nineT met een upside down telescoopvork uitgevoerd, voor de achterwielgeleiding zorgt een BMW Paralever. Maar de BMW R nineT overtuigt niet alleen met minimalistisch design. De 'modificeerbaarheid' laat geen individualiseringswens onvervuld. Neem het demontabele achterframe, voldoende plaats voor een 6 inch brede velg en de talloze customizing mogelijkheden. Vanzelfsprekend is de BMW R nineT standaard voorzien van het beproefde BMW Motorrad ABS.



BMW R nineT. Puur Lifestyle.

Puur passie, puur design en puur rijplezier. Dat is wat de BMW R nineT de liefhebber van klassiekers biedt. U kunt naar hartelust modificeren en rijden zoals u dat het liefste doet. Als het gaat om veelzijdigheid, laat de R nineT geen wens onvervuld. Ontwerp uw eigen machine, geef een nieuwe richting aan uw leven. Met de nieuwe BMW R nineT kan het. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielÂbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekenÂde wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfÂde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton sucÂcessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overleÂvering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worÂden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. EnerÂzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken