Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2023

Garantie: Ja
8600 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - 2025
Modelcode: K69
Typenummer: 0E41

Technische informatie
Koppel: 114 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 147 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
Adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Bagagerek (0665), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Connected services, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic ESA Pro (019C), Dynamic pakket (0235), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Fabrieksgarantie, Handkappen (0589), Handvatverwarming, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Koplamp Pro (0219), LED-verstraler (0562), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Middenstandaard, Middenstandaard (0636), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Multimedia-voorbereiding, Navigatie voorbereiding (0272), Schakelassistent Pro (0222), SCM Certificaat, Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Touring Pakket, Touring pakket (0233), USB aansluiting (04U1), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion